U heeft een klacht

Allereerst vinden we het erg vervelend als u een klacht heeft. Natuurlijk willen wij dat u goed geholpen zal worden. Daarom kunt u op deze pagina alles lezen over de mogelijkheden om uw klacht in te dienen over een behandeling of een van onze behandelaren. 

Wij hebben een eigen klachtenfunctionaris en zijn via onze brancheorganisatie aangesloten bij stichting klachtenregeling. Via hun heeft u beschikking over een geschilleninstantie. Hierdoor kunnen we garanderen dat deze onafhankelijk is en voldoet aan de WKKGZ.

Bent u niet tevreden over uw behandelaar?

Bent u niet tevreden over uw behandelaar?

Uw behandelaar doet er alles aan om uw gezondheidsklachten zo goed mogelijk te behandelen. Dit gebeurt in overleg met u en uitsluitend met uw toestemming. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft over de behandeling zelf...

Ik ben patiënt, hoe kan ik een klacht indienen?

Ik ben patiënt, hoe kan ik een klacht indienen?

Als patiënt kunt u uw klacht op de volgende manier uiten: Uw klacht melden bij de praktijk. U kunt ook uw klacht melden bij de branche organisatie. Daarnaast raden wij u aan om de klacht altijd te bespreken met de behandelaar...

Wat gebeurt er als u een klacht indient?

Wat gebeurt er als u een klacht indient?

Wanneer u een klacht heeft ingediend, dan zal het volgende proces gaan plaatsvinden: u ontvangt per email een ontvangstbevestiging van de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris bekijkt of uw klacht in behandeling genomen kan worden...

Wanneer wordt een klacht beëindigd?

Wanneer wordt een klacht beëindigd?

De ingezette procedure van klachtbehandeling wordt beëindigd wanneer: u uw klacht schriftelijk intrekt voordat de procedure daadwerkelijk in gang is gezet. Of als na bemiddeling of overleg blijkt dat u instemt met de afhandeling van de klacht door de podotherapeut...