Uw behandelaar doet er alles aan om uw gezondheidsklachten zo goed mogelijk te behandelen. Dit gebeurt in overleg met u en uitsluitend met uw toestemming. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft over de behandeling zelf...
Als patiënt kunt u uw klacht op de volgende manier uiten: Uw klacht melden bij de praktijk. U kunt ook uw klacht melden bij de branche organisatie. Daarnaast raden wij u aan om de klacht altijd te bespreken met de behandelaar...
Wanneer u een klacht heeft ingediend, dan zal het volgende proces gaan plaatsvinden: u ontvangt per email een ontvangstbevestiging van de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris bekijkt of uw klacht in behandeling genomen kan worden...
De ingezette procedure van klachtbehandeling wordt beëindigd wanneer: u uw klacht schriftelijk intrekt voordat de procedure daadwerkelijk in gang is gezet. Of als na bemiddeling of overleg blijkt dat u instemt met de afhandeling van de klacht door de podotherapeut...